De beste tickets voor de échte fans!
0 ticket(s) Totaalprijs € 0,00
Volg Onlineticketshop
en win tickets!

Klantenservice

Veel gestelde vragen

Service vinden wij heel belangrijk. Een uitstekende service is dé basis voor een unieke beleving. Wij besteden dan ook veel aandacht aan onze website. Wij willen u niet steeds vermoeien met lappen tekst. U komt voor de unieke beleving.

Toch willen wij u graag vanuit één centraal punt optimaal informeren over de belangrijkste aspecten van onze dienstverlening. Heeft u verder nog vragen? U kunt ons telefonisch bereiken op 050-2011520 tijdens openingstijden of via e-mail (info@onlineticketshop.nl) en u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Over service gesproken!

Vragen over mijn reservering

  1. Wanneer worden mijn tickets opgestuurd?
  2. Waarom staat er een andere naam op mijn tickets?
  3. Waarom staat er een andere prijs op de kaart dan wat ik ervoor betaald heb?
  4. Hoe weet ik dat mijn e-ticket geldig is?
  5. Wat gebeurt er als een evenement waarvoor ik tickets heb gekocht, wordt verplaatst?
  6. Wat gebeurt er als de voetbalwedstrijd waarvoor ik tickets heb gekocht, wordt verplaatst?
  7. Wat gebeurt er als een evenement wordt afgelast?
  8. Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
  9. Ik wil een reeds geplaatste bestelling wijzigen, kan dat?
  10. Waarom word ik soms om een lokaal leveringsadres gevraagd?
  11. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
  12. Ik ben verhuisd of wil mijn tickets op een ander adres ontvangen, wat nu?

Tickets bestellen

  1. Hoe kan ik tickets bestellen?
  2. Waar kom ik precies te zitten?
  3. Welke verschillende ticketcategorieën hanteert Onlineticketshop?
  4. Ik heb hulp nodig bij het plaatsen van een reservering.
  5. Zijn mijn zitplaatsen naast elkaar?
  6. Waarom kan ik voor sommige evenementen alleen even aantallen tickets bestellen?

Algemene vragen

  1. Wat is een wederverkoper van tickets?
  2. Wat is een doorverkocht ticket?
  3. Waarom kan ik al een reservering plaatsen voor tickets op Onlineticketshop voordat de officiële voorverkoop van een evenement is begonnen?
  4. Verkoopt u ook rolstoelplaatsen?
  5. Ik wil binnen de bedenktermijn annuleren, hoe doe ik dat?
  6. Is Onlineticketshop betrouwbaar?
  7. Wat is het verschil tussen een wederverkoper en een primair/officieel verkooppunt?

120% Ticketgarantie

  1. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om aanspraak te maken op terugbetaling van het totale orderbedrag op basis van de Ticketgarantie?
  2. Waar kan ik terecht met vragen over de Ticketgarantie?
  3. Waarom een Ticketgarantie?
  4. Wanneer maak ik aanspraak op de Ticketgarantie?

Betaling

  1. Welke betaalmogelijkheden biedt Onlineticketshop?
  2. Kan ik de betaling ook per bank overmaken?
  3. Kan ik bij jullie ook per acceptgiro betalen?
  4. Kan ik ook betalen via automatische incasso of eenmalige machtiging?

Verzending van de tickets

  1. Wanneer worden mijn tickets bezorgd?
  2. Mijn tickets worden geleverd via Instant Download. Wat betekent dit?
  3. Worden de tickets ook op zaterdag afgeleverd?
  4. Waarvoor betaal ik servicekosten voor het bezorgen van mijn tickets?
  5. Word ik op de hoogte gehouden van de verzending van mijn tickets?
  6. Kan ik de verzending van mijn tickets ook volgen?
  7. Wat gebeurt er met mijn tickets als ik niet thuis ben?
  8. Kan ik mijn tickets op een ander adres laten bezorgen?
  9. Kan ik de tickets ook afhalen bij jullie kantoor?
  10. Ik heb tickets voor een evenement in het buitenland besteld. Wanneer krijg ik deze tickets?

Tickets verkopen

  1. Hoe kan ik tickets verkopen?