Wederverkoper van tickets. De verkoopprijs is eventueel hoger dan de face value.

Veelgestelde vragen

Het antwoord op al uw vragen. Niet gevonden waar u naar zocht? Neem contact op met Klantenservice

Veelgestelde vragen

Top 5 meestgestelde vragen

Waarom staat er een andere naam op je ticket?

De naam die je op de tickets ziet staan, is dan de naam van de eerste koper van het ticket. Deze gegevens dienen op het ticket te blijven staan om de geldigheid te garanderen. Ieder ticket heeft een unieke barcode, die wordt gescand bij de entree en jou toegang verleent tot het evenement. Wij kopen tickets in via een groot, betrouwbaar netwerk van leveranciers.

Waarom komt de prijs op het ticket niet overeen met de prijs die ik heb betaald voor het ticket?

Als wederverkoper van tickets baseren wij onze prijzen op de vraag naar tickets en het actuele aanbod. Onze prijzen kunnen hierdoor fluctueren en hoger of lager uitvallen dan de oorspronkelijke prijs. Wij vinden transparantie erg belangrijk. Daarom vermelden wij altijd de oorspronkelijke kostprijs van de tickets bij onze prijzen. Wij houden niet van verborgen kosten daarom is de getoonde prijs de definitieve prijs.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Op het moment dat je na het afronden van je betaling op onze bedankpagina komt en een ordernummer toegewezen hebt gekregen, is jouw reservering bij ons definitief. Ook als je geen reserveringsbevestiging per e-mail hebt ontvangen, maar de betaling wel is geslaagd is jouw order definitief. Heb je twijfels over het slagen van jouw bestelling? Neem dan contact op met onze afdeling service voordat je een nieuwe bestelling plaatst. Je kunt contact opnemen via de chat, app, per e-mail via info@onlineticketshop.nl of per telefoon (+31 50 2011520).

Wanneer ontvang ik mijn ticket?

De tickets worden binnen 1-2 werkdagen naar jou verzonden. Soms is de vrijgave van tickets vertraagd door de organisator - wat vaak voorkomt bij sportevenementen - waardoor het langer kan duren voordat wij jouw tickets kunnen toesturen. Hierover zullen wij jou informeren in jouw bevestigingsmail. Je zult de tickets uiterlijk twee weken voor het evenement in jouw bezit hebben.

Direct download
Wanneer er bij beschikbare tickets ‘direct download’ staat vermeld dan kun je deze tickets na bestelling binnen één werkdag downloaden! Betaald met iDEAL? Dan ontvang je binnen drie uur jouw tickets.

De tickets zijn voor jou gereserveerd
De tickets zijn gereserveerd maar wij hebben de tickets nog niet op voorraad. De tickets zullen afhankelijk van de beschikbaarheid uiterlijk twee weken voor het evenement naar je worden verzonden.

Ik wil mijn order annuleren, kan dat?

Het is bij Onlineticketshop niet mogelijk om een reeds geplaatste en betaalde reservering te annuleren. Wanneer een ticket aan jou is geleverd kunnen wij deze niet opnieuw verkopen. Wij kunnen dan geen uniek ticket aan de nieuwe koper garanderen. Daarom annuleren wij geen reeds geleverde tickets.

Wettelijk gezien vallen tickets onder ‘tijdsgebonden’ of vrijetijdsproducten, waardoor het herroepingsrecht niet van toepassing op de (online) aankoop van tickets. Je kunt dit nalezen op de website van de Consumenten Autoriteit.

Transparante prijzen

De oorspronkelijke ticketprijs wordt duidelijk weergegeven en er zijn geen verborgen kosten.

Gegarandeerd ‘de beste’ plekken

Wereldwijd beschikbare tickets voor uitverkochte concerten met het beste zicht

Uitstekende service

Ticket niet op voorraad? Wij gaan gelijk voor jou op zoek.